Bel naar 0620440460 of mail ons

Veelgestelde vragen

Over SE Shops
SE Shops bestaat sinds 2010 en is actief in de online webshop markt met verschillende assortimenten. SE Shops specialiseert zich in het bouwen van webshops waarbij product kennis, kwaliteit en klant tevredenheid centraal staan. Wij hechten daarom ook een grote prioriteit aan de kwaliteit van een product en de tevredenheid van de klant.

Vanwege ons grote internationale netwerk bij voornamelijk dealers krijgen wij vaak interessante aanbiedingen, waarbij wij groter kunnen inkopen en daardoor de producten ook scherp kunnen prijzen.
Bestellen
V. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
A. Door producten in uw winkelwagen te plaatsen kunt u aangeven wat u wilt bestellen, vervolgens volgt u de stappen om een bestelling te plaatsen

V. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
A. Om een bestelling te wijzigen of annuleren kunt u contact met ons opnemen. Klik hier om contact op te nemen

V. Hoe maak ik een account aan?
A. Een account kunt u aanmaken tijdens het bestellen of via deze pagina. Wij stellen het gebruik van een account verplicht om zo goed mogelijk uw order te kunnen beheren.

V. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe haal ik deze terug?
A. Geen probleem, we kunnen u een nieuwe wachtwoord toesturen. Klik hier om een nieuwe wachtwoord aan te vragen, let op deze emails kunnen in een spam folder belanden.
Betalen
V. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
A. Wij bieden de volgende mogelijkheden aan: Overboeken, iDEAL, PayPal, Mister Cash en Sofort Banking.
Bezorgen
V. Kan er op afspraak bezorgd worden?
A. Dat is zeker mogelijk en wij zullen ook voordat wij een levering bezorgen eerst contact met u opnemen wanneer u het liefst u bestelling ontvangt.

V. Kan ik mijn pakket traceren?
A. Omdat wij onze pakketten met koeriers versturen zijn er geen track en trace tools, wij kunnen wel altijd navragen waar u pakket blijft.
Ruilen en retourneren
V. Hoe lang is mijn bedenktijd?
A. U heeft een bedenktijd van veertien dagen.

V. Zijn er uitzonderingen?
A. Die zijn er helaas wel, voor meer informatie kunt u dit navragen bij ons. Klik hier voor meer informatie

V. Heb ik garantie op mijn producten?
A. Die heeft u zeker, wij proberen een zo duidelijk mogelijk productsomschrijving te plaatsen. Mocht u toch andere vragen hebben kunt u deze hier vragen.
Klantenservice
Heeft u vragen, suggesties of klachten. Die horen we graag, we vragen u hierom contact met ons op te nemen. Klik hier om contact met ons op te nemen.