Veelgestelde vragen
Over Uwlaminaatvoordeel.nl
Vanwege ons grote internationale netwerk bij voornamelijk dealers krijgen wij vaak interessante aanbiedingen, waarbij wij groter kunnen inkopen en daardoor de producten ook scherp kunnen prijzen.
Bestellen
A. Door producten in uw winkelwagen te plaatsen kunt u aangeven wat u wilt bestellen, vervolgens volgt u de stappen om een bestelling te plaatsen
V. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
A. Om een bestelling te wijzigen of annuleren kunt u contact met ons opnemen. Klik hier om contact op te nemen
Betalen
A. Wij bieden de volgende mogelijkheden aan: Overboeken, iDEAL, PayPal, Mister Cash en Sofort Banking.
Bezorgen
A. Dat is zeker mogelijk en wij zullen ook voordat wij een levering bezorgen eerst contact met u opnemen wanneer u het liefst u bestelling ontvangt.
V. Kan ik mijn pakket traceren?
A. Omdat wij onze pakketten met koeriers versturen zijn er geen track en trace tools, wij kunnen wel altijd navragen waar u pakket blijft.
Ruilen en retourneren
A. U heeft een bedenktijd van veertien dagen.
V. Zijn er uitzonderingen?
A. Die zijn er helaas wel, voor meer informatie kunt u dit navragen bij ons. Klik hier voor meer informatie
V. Heb ik garantie op mijn producten?
A. Die heeft u zeker, wij proberen een zo duidelijk mogelijk productsomschrijving te plaatsen. Mocht u toch andere vragen hebben kunt u deze hier vragen.
Klantenservice